Svet zena
Forum o partnerstvu, braku, zatrudnjivanju, trudnoci, porodjaju, deci, domacinstvu...
Mnogo saveta, porodicna i fina atmosfera.
Kao gosti ne vidite sve stranice zato pridruzite nam se... :)

Ukoliko imate problema sa registracijom, logovanjem ili slicno prijavite na svetzena@gmail.com
♥❤♥
Blog - Svet zena
Svet zena
Zadnje teme
» Caskanje uz kaficu
od zvrki Pon Dec 07, 2015 11:20 pm

» Razvod
od Bubica Čet Sep 10, 2015 10:22 am

» Hemoroidi
od Alternativa Medica Pon Jun 01, 2015 12:29 pm

» Prelepa zenska i decija garderoba
od Doktorka Pet Dec 05, 2014 3:30 pm

» Casovi i prevodjenje nemackog jezika
od usluzni Čet Dec 04, 2014 1:45 am

» Duhovne pesme i tekstovi
od majona75 Pet Sep 19, 2014 1:01 pm

» Budite lukavi, izaberite najbolje - HIT destinacija ostrvo Lesbos
od usluzni Pon Avg 11, 2014 7:15 am

» Nasa mila Mara se porodilaaaaa!!!!!!
od marasrna Sre Avg 06, 2014 12:50 am

» Vasa prica o porodjaju
od kathy_gm Pon Jun 16, 2014 7:44 pm

» Цвети
od Crnokosa Čet Maj 01, 2014 9:02 am


Recite zbogom nadimanju

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Recite zbogom nadimanju

Počalji od Maja. taj Pet Sep 10, 2010 11:27 am

U poslednje vreme ste stalno pod stresom i... stomak vam je naduven. Lako možete da rešite taj problem. Treba samo da se pridržavate naših saveta.



Redovno praktikujte vežbe disanja, to će sprečiti nadimanje


Dišite polako i duboko
Zašto? Stres remeti ritam disanja: umesto da dišemo iz stomaka, dišemo iz grudnog koša. Kad dišemo iz stomaka, dijafragma se lagano podiže i spušta, što omogućava blagu masažu organa.

Kako? Sedite ili lezite, ispružite noge, šake stavite na stomak i zažmurite. Udahnite polako i duboko na nos, nadimajući stomak. Zastanite na tren, a onda polako izdahnite, zatežući stomačne mišiće. Ponovite 10-20 puta.


Masirajte stomak
Zašto? Kombinacija kružnih pokreta i blagog pritiska podstiče izbacivanje vazduha i stimuliše organe za varenje. To takođe omogućava izbacivanje toksina i ostataka metabolizma i ublažava neprijatan osećaj napetosti u stomaku. Kako? Sedite ili lezite i dlanovima masirajte stomak pet do deset minuta kružnim pokretima (u smeru kazaljke na satu). Posle toga lagano ispipajte stomak prstima da biste otkrili osetljive ili napete zone. Opustite ih blagim pritiskom koji ćete prvo vršiti celim dlanom, a zatim prstima.

Promenite način ishrane
Zašto? Neke namirnice olakšavaju izbacivanje gasova. Ali iako je i sadržaj tanjira vrlo bitan, još je važnije kako se jede. Ako hranu jedete brzo i halapljivo, nagutaćete se vazduha i podstaći lučenje želudačnih sokova.

Kako? Jedite uvek u isto vreme, polako, sedeći za stolom, u opuštenoj atmosferi. Izbegavajte grickalice i brzu hranu, sirove namirnice i one koje fermentišu (meso i riba u umaku, beli sir, mahunarke, svež hleb, brašnjavo voće). Jedite što češće hranu pripremljenu na roštilju ili na pari, kompote i integralni hleb.

Plan za hitne slučajeve
Gomilanje gasova može da izazove grčeve i bolove. Ako dođe do toga, lezite na leđa i stavite suv, ali topao peškir preko stomaka ili ako vam on nije pri ruci, jednostavno prislonite dlanove na trbuh. Opustite se tako što ćete duboko disati, a zatim izmasirajte stomak.

Maja.
Pocasni clan
Pocasni clan

Ženski Datum upisa : 19.08.2010

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu